Известие

Collapse
No announcement yet.

Що е град от селски тип и има ли място за алфа 166 в него

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Що е град от селски тип и има ли място за алфа 166 в него

    Отварям тема с мисъл най вече да си излея мъката.Живея и работя в Ловеч.Собственик съм на алфа 166 2,4 жтд.Колата си беше много хубава и почти без технически проблеми.Имаше едни втулки на горните носачи за смяна и с това започва историята.Отидох в сервиз да ги сменя.Предврително попитах за цена на части, труд и за колко време ще се извърши подмяната.Всичко беше приемливо на приказки,но...като му дойде времето да бъде свършена работата стана една не за разказване.То не бе късане на болтове,то не бе рязане,то не бе заварки...та почти два дена.Стана ми мъка и за колата и за майстора.На края обаче стана най напечено когато някакъв си киек дето не се вясна да види какви ги бяха забъркали ми сервира че дължа почти двойно от това за което бяхме говорили.Естествено обясних му че човек не му плащат а си плаща за да се учи.На края стигнахме до разумен завършек но рекапитулацията показа че съм с един амортесьор на зад.Просто болта мисля че беше 14мм на скобата с вилката бе разпробит и сменен по нашенски с друг 10мм което ама никак не ми хареса.Друг е въпроса че и единият от двата горни дето държат амортесьора към бомбето на подкалника също беше скъсан и заварян и..а бе стана мазало голямо.Та понеже си мисля че не съм само аз и има други "доволни" от подобни градчета с пишман майстори давам предложение към сервизите заслужили доверието на хората да организират от време на време по една мобилна група и като им се съберат клиенти от дадено место или регион да ходят и да ги оправят .То това зорът е голямо нещо,човек като е на тясно може да ги измисли всякакви.Даже се наложи и инструмент за избиване да измисля.Ако имах подемник май че щеше да е най добре да си ги сменя сам.
    Attached Files

  • #2
    Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
    Та понеже си мисля че не съм само аз и има други "доволни" от подобни градчета с пишман майстори давам предложение към сервизите заслужили доверието на хората да организират от време на време по една мобилна група и като им се съберат клиенти от дадено место или регион да ходят и да ги оправят
    Това с мобилната група е интересно. Дали пък не е това идея да се изкарат допълнителни пари в условията на криза? Дори и да е в по големите регионални само.
    Аз подкрепям колегата
    Last edited by Pepo; d.m.y г., 13:32.
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      По отношение на специалисти разбиращи от Алфи, всички градове с изключение на София са от селски тип.
      Аз познавам едно друго изключение не живеещо в София - но няма да му кажа името за да не правя реклама.
      По отношение на "мобилните групи" - това е нереалистично. Ремонт и диагностика се правят с разбиращи хора, но с оборудването и инструментите им, които са много индивидуални за всеки един от тях. Дори мястото на инструментите е от голямо значение.
      Last edited by old alfist; d.m.y г., 19:03.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #4
        Колега, все си мисля, ако си беше палнал ЖТДто, като преди това си се обадил на Румбата от клубния сервиз, може би нямаше да ти е толкова тежко с разни пишман майстори и още по обяд щеше да си пътуваш обратно с кеф.. В никакъв случай нямаше да е по-скъпо, дори напротив. А мобилните групи е хубава идея, ама май няма толкоз много кадърни майстори, че да обикалят из БГ. Айде успех с алфичката и ги избягвай таквиз, че..........
        "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
          По отношение на специалисти разбиращи от Алфи, всички градове с изключение на София са от селски тип.
          Пак си умен.
          п.с.Всички градове освен София-като ни се развалят автомобилите си запазваме час за майстор в Столицата.Докато дойде часът до тогава стоят развалени.
          Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
          Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от teodor80 Покажи съобщение
            Пак си умен.
            п.с.Всички градове освен София-като ни се развалят автомобилите си запазваме час за майстор в Столицата.Докато дойде часът до тогава стоят развалени.
            Колега, говоря за важните неща - когато първоначално е обслужена колата, както трябва, след това е по-лесно да се отстряняват текущите проблеми свързани с консумативи и др.
            Само едно неправилно зацепване на ангренажен ремък, може да те доведе до смяна на половината детайли по периферията на двигателя.
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
            Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
            Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
            sigpic

            Comment


            • #7
              Ей стана ми малко по леко че колегите от форума се отзоваха да споделят мъката .Проблема с ремонтите и контактът с къдърните майстори опира до време което да загубим за да пътуваме до определена точка.Но и това ще стана като няма друг начин.Отдавна ми е станало ясно че практиката му е майката и точно това липсва у местните "специалисти",но какво да се прави и ние не сме си намерили колите на пътя че да ги даваме на всеки мераклия да се учи.Поздрави на всички колеги и наздраве на Теодор

              Comment


              • #8
                На колегата old alfist мога да кажа че съм напълно съгласен с него и именно по тази причина блъсках 2000 км до Германия за да си взема поддържана кола.И така като гледам тези 500 лв за ролки отидоха на вятъра тъй като и двата ремъка си бяха нови(сменени) и намаше как да не са сменили и ролките след като даже бяха сменили и водна помпа.Само че това ми стана ясно едва след като минах 2-3000 км и видях че визуалното състояние на новите ролки вече е едно към едно със "старите".Но това е една друга тема и ако се впусна пак ще опра до майстори и т.н.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                  На колегата old alfist мога да кажа че съм напълно съгласен с него и именно по тази причина блъсках 2000 км до Германия за да си взема поддържана кола.И така като гледам тези 500 лв за ролки отидоха на вятъра тъй като и двата ремъка си бяха нови(сменени) и намаше как да не са сменили и ролките след като даже бяха сменили и водна помпа.Само че това ми стана ясно едва след като минах 2-3000 км и видях че визуалното състояние на новите ролки вече е едно към едно със "старите".Но това е една друга тема и ако се впусна пак ще опра до майстори и т.н.
                  Ти визуално трудно можеш да разбереш. По принцип се сменя всичко необходимо - не можеш да разчиташ на думите и документите на бившия собственик, защото самият той може да е бил излъган без да знае за това.
                  Може да е сменено всичко, да речем без един детайл и точно това да направи проблем.
                  Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                  Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                    Колега, говоря за важните неща - когато първоначално е обслужена колата, както трябва, след това е по-лесно да се отстряняват текущите проблеми свързани с консумативи и др.
                    Само едно неправилно зацепване на ангренажен ремък, може да те доведе до смяна на половината детайли по периферията на двигателя.
                    Аз мога да ти каже че на мой приятел от София му направиха във Варна правилна диагностика на Алфата която доста се различава от трите диагностики в София.И след смяната на загиналите части колата мърка.Ако беше слушал Софиянци трябваше направо да си купи друг мотор+консумативите.И накрая след консултация с Петко се намери и майстор да смени и частите.Така че не се бий в гърдите че е само София.Ние като сме от Провинцията не значи,че сме селски тип.
                    Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 1999г. сближена с едно дърво-разпродава се!!!
                    Alfa Romeo 166 2,4 JTD 136к-с 2000г.

                    Comment


                    • #11
                      Не знам за селски и градски тип, обаче моята кола не можаха да я оправят в София в един прехвален във форума сервиз. Оправиха я в Плевен във фирмен сервиз на друга марка. Просто защото хората бяха майстори.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от teodor80 Покажи съобщение
                        Аз мога да ти каже че на мой приятел от София му направиха във Варна правилна диагностика на Алфата която доста се различава от трите диагностики в София.И след смяната на загиналите части колата мърка.Ако беше слушал Софиянци трябваше направо да си купи друг мотор+консумативите.И накрая след консултация с Петко се намери и майстор да смени и частите.Така че не се бий в гърдите че е само София.Ние като сме от Провинцията не значи,че сме селски тип.
                        Както виждаш и аз съм от "провинцията", но когато отида и почват да ми се "мръщат", направо се отвръщавам.
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          Не знам за селски и градски тип, обаче моята кола не можаха да я оправят в София в един прехвален във форума сервиз. Оправиха я в Плевен във фирмен сервиз на друга марка. Просто защото хората бяха майстори.
                          Коле, ако този сервиз започва с буквата "Е", да знаеш че единият собственик имаше Алфа 156.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Колега balev64 за съжаление е така и в доста случеи обещанията се разминават с реалността . Въпреки че в моя град има доста сервизи , малко са тези с добри майстори Добре че беше форума , за да ме насочи към правилния
                            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                            Не знам за селски и градски тип, обаче моята кола не можаха да я оправят в София в един прехвален във форума сервиз. Оправиха я в Плевен във фирмен сервиз на друга марка. Просто защото хората бяха майстори.
                            Ти също си доста прав колега . Понякога в по-земен сервиз могат да ти свършат по-качествена работа , отколкото в прехвален , колкото и странно да звучи .... После що се чупели много тези Алфи . А и при другите немасови марки също е така
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                            Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                            Ex: BMW E61 530 Xi

                            Comment

                            Working...
                            X